sâmbătă, 10 august 2013

Rugăciunea unui bolnav de Alzheimer



Doamne, te rog dă-le celor ce vin la mine
Îngăduință față de confuzia mea
Iertare pentru lipsa mea de rațiune
Și puterea de a merge alături de mine
prin pâcla amintirilor
în care mi s-a transformat lumea

Te rog fă-i să-mi ia mâna într-a lor și să stea un pic cu mine
deși par că nu le simt prezența

Ajută-i să înțeleagă că puterea lor
și dragostea cu care au grijă de mine
se vor topi cu timpul
în chiar zilele în care voi avea nevoie de ei mai mult

Când nu-i recunosc, fă-i să înțeleagă
că într-o bună zi, într-o bună zi îi voi recunoaște…

Ia-le din inimă tristețea ce mă privește,
Căci tristețea mea, când vine,
Durează doar o clipă, apoi dispare…

Și, în sfârșit, fă-i să înțeleagă
cât de mult înseamnă vizita lor
și cum în vârtejul acesta necruțător
le pot simți încă iubirea… 

(Traducere: Cris A)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu